Hlavní menu
Vyhledávání
Nejkomentovanější

Databáze je prázdná!


Nejčtenější články

Neexistují vhodná data!

Informace
WWW.KVETNICE.INFO
Nezávislý informační portál Květnice

Počítadlo přístupů
návštěvníků zde bylo

Správa obsahu:
Tomáš Hordějčuk

Layout & Customize
©2008-2009
TOPAZ SOFTWARE


Statistiky přístupů

Denní graf
0-1hod.: 217 přístupů1-2hod.: 157 přístupů2-3hod.: 212 přístupů3-4hod.: 101 přístupů4-5hod.: 154 přístupů5-6hod.: 168 přístupů6-7hod.: 151 přístupů7-8hod.: 159 přístupů8-9hod.: 144 přístupů9-10hod.: 129 přístupů10-11hod.: 83 přístupů11-12hod.: 125 přístupů12-13hod.: 138 přístupů13-14hod.: 93 přístupů14-15hod.: 114 přístupů15-16hod.: 121 přístupů16-17hod.: 123 přístupů17-18hod.: 99 přístupů18-19hod.: 138 přístupů19-20hod.: 147 přístupů20-21hod.: 54 přístupů21-22hod.: 0 přístupů22-23hod.: 0 přístupů23-24hod.: 0 přístupů
Prům.
134.6
Max.
217
Měsíční graf
Středa 03.04.2024: 1134 přístupůČtvrtek 04.04.2024: 1629 přístupůPátek 05.04.2024: 1134 přístupůSobota 06.04.2024: 1280 přístupůNeděle 07.04.2024: 1100 přístupůPondělí 08.04.2024: 1021 přístupůÚterý 09.04.2024: 1179 přístupůStředa 10.04.2024: 1005 přístupůČtvrtek 11.04.2024: 1433 přístupůPátek 12.04.2024: 1465 přístupůSobota 13.04.2024: 601 přístupůNeděle 14.04.2024: 850 přístupůPondělí 15.04.2024: 724 přístupůÚterý 16.04.2024: 1012 přístupůStředa 17.04.2024: 2075 přístupůČtvrtek 18.04.2024: 1224 přístupůPátek 19.04.2024: 2266 přístupůSobota 20.04.2024: 2270 přístupůNeděle 21.04.2024: 697 přístupůPondělí 22.04.2024: 1414 přístupůÚterý 23.04.2024: 2158 přístupůStředa 24.04.2024: 2243 přístupůČtvrtek 25.04.2024: 3862 přístupůPátek 26.04.2024: 2827 přístupů
Prům.
1525.1
Max.
3862
123456789012345678901234
Na Webu: 54 uživ.

Počasí na 4 dny

Komentáře

ke článku: Představení projektu Fadesa na obci před referendem?
ze dne 18.06.2009, autor článku: administrator

Komentář ze dne: 19.06.2009 08:01:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: No to je strašná drzost
Kdo s tím má problém, tak tam nemusí jít!! Je to stejné jako u televize i ta se dá vypnout.

Komentář ze dne: 19.06.2009 10:18:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlasta Bouchačka (@)
Titulek: Re: No to je strašná drzost
Stejně tak je to i s vaší návštěvou tohoto webu....

Komentář ze dne: 19.06.2009 10:23:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: No to je strašná drzost
bohužel odpověď je níže. Chybička se vloudila

Komentář ze dne: 19.06.2009 10:22:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek:
mojí osobu to baví, zajímá mě to a hotovo!! Kbybych mě to nebavilo, tak bych sem nechodil!! Je v tom nějaký problém?? Pokud ano tak si to zablokujte a po ptákách!!

Komentář ze dne: 19.06.2009 15:10:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Chachar (@)
Titulek: Re:
Tady de voto že se nacpali do posledního volnýho čtvrtka kdy může bejt před dovolenejma veřejný zasedání. No a to je vyhlášený od 20:30, předtím bude ta prezentace. A na veřejným zasedání se pak budou ty důležitý věci řešit do půlnoci?

Komentář ze dne: 20.06.2009 18:36:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re:
a za to může Fadesa?????

Komentář ze dne: 22.06.2009 14:04:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Chachar (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Je to cílený od Fadesy jako že časově naplánovaný a úplně jasná podjatost některých zastupitelů

Komentář ze dne: 22.06.2009 16:09:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - petr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
a to říká kdo, že je to cílený??? a co jste udělali pro obec VY???? jen doufám, že ty co kritizují mají taky trvale hlášený pobyt.

Komentář ze dne: 22.06.2009 16:54:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
to nikdo nemusí říkat, chytrému to dojde :) A mimochodem já v Květnici trvalý pobyt mám. A pro obec dělám maximum tím, že se účastním veřejných zasedání, peticí, snažím se aby z Květnice nebylo sídliště naležato bez občanské vybavenosti, aby další lidi nepřišli o peníze tak jako my, když jsme si zaplatili sítě a místo toho máme tankodrom.... Co ty jsi udělal pro obec ?M.K.

Komentář ze dne: 23.06.2009 07:43:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
hmmmmm, účastním se veřejných zasedávní??? nebylo udělané sídliště?? nezaplatili za sítě a komu??? Obci?? Fadese?? A kde obec sežene peníze na ty nedodělané sítě?? Od Vás?? Z daní??? Nebylo by lepší a jednodušší "pupnout" investora?? Pokud možno né investora "českého typu".

Komentář ze dne: 23.06.2009 09:21:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pumpnout investora (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
jo napad pumpnout investora uz funguje, protekla spousta penez. Vyrobila se potemkinova vesnice ve stare obci se sitemi, kanalizaci, ap., namalovaly se plany jak bude opraveny statek a ze v nem bude obcanska vybavenost...., nalakalo se tim spousta zajemcu o pozemky. A o tom, ze zmizely miliony nasich penez ktere jsme zaplatili za vybudovani silnic, osvetleni a radneho napojeni na site....to se taknejak neresi a jede se nanovo. Zase se slibi obcanska vybavenost, zmeni se uzemni plan, najde se dalsi developer a stovky lidi co chteji bydlet, rozparceluje se dalsi pozemek a zacne se uplne zgruntu. My a dalsi lide, co chteji bydlet, to jsou ti investori! Fadesa a spol. jsou jen developeri, kteri generuji svuj zisk, ale vsechno to zaplati lidi, kteri si v kvetnici koupi pozemek, dum, byt! Kam natecou vypumpovane penize je celkem jasne. Takze misto pumpovani investoru je lepsi konecne zacit dorzovat zakony, uzemni plan, udrzitelny rozvoj, vyuzivat evropske fondy...

Komentář ze dne: 23.06.2009 09:41:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
psal jsem investora né "českého typu" žádný podnikatel roku nebo Lájoš Bacs, Pepa z Honkongu či Kakaový Bob. Pokud mi rozumíte. Nebo takovou spoušť nechal v Květnici zahraniční investor???

Komentář ze dne: 23.06.2009 10:44:21     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nevím proč tu jen rejpeš výroky typu "co pumpnout zahraničního investora". Ať dá obec investorovi relevantní podmínky v rámci zákona. Písemně. A tím je stavební zákon, ustanovení v závazné části územního plánu. Tam je jasně napsáno, že je podmínkou další výstavby např. komunikace s lokality u statku směrem ke školce na hlavní u Sibřiny. Ať obec sepíše smlouvu na podílení se investora na výstavbě další budovy čističky, která je pro tento záměr bezpodmínečně nutná. A ať je smlouva veřejně projednána, aby byla průhledná a aby nebyla pro obec nevýhodná. Jedná se o veřejné finance! Ať investor předloží relevantní finanční rozvahu a zajištění své investice! A je úplně jedno jestli to je zahraniční investor, SKANSKA, nebo Pepa z Vysočan. Ať už se to tu konečně řídí alespoň jako v normálních obcích kolem nás.

Komentář ze dne: 23.06.2009 10:50:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
a to co si popsal je co????? To není "pumpnutí"???? A ten Pepa z Vysočan je důvěryhodný investor??? Nebo je důvěryhodnější např. ta Skanska?? Pokud nevidíš rozdíl mezi investorem a "investorem", tak je to s tebou opravdu špatné. :-)))

Komentář ze dne: 24.06.2009 10:33:42     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Důvěryhodnost investora v konkrétním projektu neurčuje jeho jméno, ale způsob, jakým prokáže připravenost své investice a jak garantuje dokončení. Pokud to bude Pepa z Vysočan a bude mít s obcí sepsánu relevantní smlouvu (např. záruka přiměřené kolaudační pozastávky v notářské úschově) tak to bude v pořádku. Situace je ale jiná. Pozemky a objekty koupila Fadesa. V době kdy byl trh s nemovitosti úplně někde jinde a její matka ještě nebyla ani v červených číslech natož v konkurzu...
Ohledně věrohodnosti investora se stačí podívat do nedávné minulosti. Do roku 2002. Pan Kolář, bývalý majitel Flipperstavu projektoval parcelaci a sítě Květnice II. Vybíral spolu se Smělým a Schneweissem realizační firmu na infrastrukturu. U toho byl starosta Rathouský, který s Flipperstavem sepisoval za obec smlouvu o příspěvcích obci za připojení na sítě. Do výběrového řízení se přihlásila Skanska, s pevnou cenou 59 milionů, s tím že vše zařídí od staveb. povolení stavbu až po kolaudaci a peníze budou chtít do jednoho roku PO KOLAUDACI. Vybrala se firma Stavitelství Řehoř s cenou 45 milionů. S vícenáklady se pak konečná cena vyšplhala na 63 milionů a na lokalitě 560 a 562 chybí dodělat za 22 milionů. Každému ze 198 stavebníků Flipperstav dluží 100.000. A o dva roky později Flipperstav rozjíždí další investiční akci Za Mlýnem. A obec k tomu přihlíží zcela nečinně a nevymáhá příspěvek Flipperstavu, který je nyní ve výši 8 milionů Kč. Takže to není pumpnutí, ale důsledné sepsání a dodržování smluv. O tom jaké smlouvy obec s dosavadními investory uzavřela se pobavíme až je dostaneme.

Komentář ze dne: 24.06.2009 10:53:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
bože bože pane Hordějčuk, vy píšete skoro to samé co já, jenom jako slohové cvičení!! To "pumpnutí" je od začátku v uvozovkách! Snad víte jaký to má význam. I to další popsání potvrzuje výběr investora a s tím Pepou z Vysočan můžete podepsat třeba zlatou smlouvu a v mašličkách a našem pseudoprávním státě je Vám to .... však víte k čemu!! A jistě chápete, že ten postup, který popisujete (smlouvy, závazky...) je u velkého seriozního investora naprostou samozřejmostí! Ten nemůže vytáhnout z kapsy x- milionů a nechat se pumpnout! :-)) A ta Fadesa je nějak propojená s tím Flipperstavem?

Komentář ze dne: 24.06.2009 13:39:10     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No o propojení Fadesy a FS nic nevím. Raději než prezentaci, bych byl přítomen jednání Fadesy se zastupitelstvem, ze kterého jsme však v úředních hodinách byli jako občané vyloučeni. Jako z pionýra:) A basta.

Komentář ze dne: 23.06.2009 11:30:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - fadesa (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
no jo, ale to,ze jde o zahranicni firmu, to nic nezaruci. Fadesa uz je ve sve materske zemi (spanelsku) v konkurzu a soucasna krize stavebnictvi a obchodu s nemovitostmi nepomaha. Takze je velky otaznik i nad tim, jestli je trh v nasledujicich dvou-trech- ctyrech letech pripraveny na projekt stovek bytu za prahou, v lokalite zabite zivelnou vystavbou...obavam se, ze nakonec zustanou jen torza nekolika nedostavenych panelaku bez dokoncenych silnic a siti, kolaps cisticky a vodovodu, stovky zoufalych zadluzenych lidi a dalsi znechuceni nas obcanu, kteri uz v kvetnici bydli.

Komentář ze dne: 23.06.2009 09:51:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - m (@)
Titulek: Ne Fadesu, ale centrum musí obec mít...
Nestačí jen F. komplikovat megalomanské plány, je třeba ji stejně jako jiné zvláštní investory z obce, pokud možno včas "vyhnat".

To ale znamená se snažit zajistit od ní odkoupit pozemky - a slušný a trpělivý investor, který by chtěl vystavět obci krásné náměstí, se asi tak rychle nenajde.

Chceme-li bydlet v pěkné obci s náměstím, nevidím jinou možnost, než obec zadlužit...

Referendum je tedy jen první pořádný krok.

Komentář ze dne: 24.06.2009 09:18:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Konečně !!
tady někdo uhodíl hřebíček na hlavičku ! Je třeba vykoupit od fadesy pozemky a najít investora co postaví náměstí ....atd. tak počítejte se mnou než zvolíte v referendu ..
Fadese neprodal pozemky starosta do kterého se pořád navážíte, ale to, že když je potřeba něco v obci udělat, tak hurá za ním. A on to udělá ! Posral toho mraky, ale ma druhou stranu chtěl bych vidět kohokoli z vás jak se bude obci věnovat. Ing. Štrossová píše petice ale jinak žádná velká práce za ní vidět není, p. Opichal po počáteční euforce zvadl a pí Trantinová se sice snaží, ale snaha nestačí. O partičce HIC ze staré Květnice raději pomlčím.
Fadesa zaplatila BERANKUM cca 50mil ( možná víc ), odhaduju, že prokáže dalších 50 na projekty, úvěry, právníky... a toto bude chtít buď po obci ( v případě negativního výsledku referenda ) nebo po někom kdo projekt převezme. Náklady na demolici statku (to kravinu s jeho záchranou pominu, myslím si že jeho historická hodnota je nulová a mám na to docela vzdělání si to myslet ) cca 10 mil, revitalizace + zasí´tování ( 10 mil ) ... to máme 120 mil a pozemek připravený na stavbu centra obce. Kolikže má Květnice rozpočet ...najdete na stránkách.
Já vím, že je lehké kritizovat, ale vážení zamyslete se nad důsledky toho co by mohlo referendum přinést. neradím Vám jak hlasovat, to ani náhodou, jen bych nechtěl příštích x let žít v obci co má exekuci na majetek. To co tady píše pan Hordejčuk se hezky čte a já budu velmi zvědav, zda až nastoupí na zastupitelstvo posune obec někam dál.
Fakt nevím která cesta je správná, určitě ne ta s baráky ala Fadesa¨, ale ani ta kdy bez důkladné konzultace s právníky a jerdnání a investory spustíme něco, u čeho nedokážeme dohlédnout konec.
Pojďme si ve čtvrtek poslechnout bez emocí fadesu, zdržme se danielovských extempore ze zastupitelstva a pak se rozhodněme.

Komentář ze dne: 24.06.2009 10:57:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Konečně !!
myslím si, že toto je 100% pravdivý popis neradostné současné situace v Květnici. Ale jak z toho ven????

Komentář ze dne: 24.06.2009 10:59:40     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Konečně !!
Dobrý den, nebudu reagovat na osobní invektivy kdo co dělá v zastupitelstvu a předjímat, kdo se asi tak dostane do zastupitelstva za rok a půl. To je ještě daleko. Ale povězte mi, co Vás opravňuje k tomu tvrdit, že referendum povede k exekuci obce? Zdůrazňuji to, že do doby dokud na stavbu není vydáno pravomocné územní rozhodnutí, nejsou do roku 2012 ve věci změn územního plánu, resp. regulativů vymahatelné jakékoliv náhrady za investici od investora. To je podloženo právním rozborem právní kanceláře JUDr. Petra Kužvarta, kterou jsme si nechali vypracovat. Pokud máte jiný právní názor, předložte ho. Sám advokátní koncipient Mgr. Erbák vyzval Fadesu k případnému vyvrácení tohoto názoru a Fadesa odmítla.

Rozpočet obce versus její smlouvy s dosavadními investory - to je jiná záležitost. Tady je možné, že se obec může dostat do finančních potíží (soudě dle možnosti nahlédnutí do smlouvy s Bona a.s. na prezentaci Zahrady Květnice). Ale tyto smlouvy nám starosta ještě nepředložil, nebudu předjímat. Rozhodně tyto následky jsou plně za starostou, protože tuto smlouvu sám podepsal a schválil. Toto je problém, který chceme vysvětlit, protože to je to co nám tu starosta - nám všem občanům zanechá jako břímě do budoucnosti. A je potřeba si to říct na rovinu dokud je čas s tím něco udělat a ne jen zatloukat a okecávat to. Musíte uznat že s financováním je něco v nepořádku, když má obec v kase kolem 100.000, roční obecní rozpočet je kolem 8 milionů a za připojení na inženýrské sítě se při ceně 100 Kč/m2 mělo vybrat od investorů nějakých 60 milionů. Kolik bylo dosud vybráno? Podle téjedné smlouvy vím o pár set tisících. Ostatní zatím visí ve vzduchu. A tohle je potřeba probrat na veřejném zasedání a ne čumět na hezky namalovaný bytovky nasázený do PowerPointu.

Komentář ze dne: 24.06.2009 09:28:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: A ještě dovětek
Včera jsem slyšel v jediném kulturním zařizení co v obci máme zajímavý názor : Víte komu nejvíc ze všech vyhovuje když referendum zamítne výstavbu v obci ? Hádejte mužete jednou ...................................

přece Fadese !!!!
stavět tady 300 bytů s meganáklady na parkovací stání + ostatní a tudíž s problematickou prodejností, nevím o investorovi, který by se do toho pustil. Fadesa chce prohrát a pak si na své přijít soudně.

Komentář ze dne: 24.06.2009 11:07:09     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: A ještě dovětek
No - to je sice zajímavé, ale v otázkách referenda není žádné zamítnutí výstavby. Jsou tam dány regulativy, které pokud pak projdou dalším procesem schvalování územního plánu, konkrétně u Rezidence Flores pouze omezí výšky a objem těch případných staveb. Pokud na to Fadesa bude mít peníze.

Komentář ze dne: 24.06.2009 11:11:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kvetak (@)
Titulek: Re: Re: A ještě dovětek
Nojo ale vo to de. Aby to nezbourali a neskoncili tim. Aby nam uprostred vesnice nezustalo na dalsich 10 let rumiste.

Komentář ze dne: 24.06.2009 11:48:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: A ještě dovětek
V otázce referenda sice zamítnutí výstavby opravdu není, ale znovu je třeba počítat a jednoduchou matematikou vyjde, že projekt po prosazení regulativů je nerealizovatelný. Mimochodem návrh reglativů je totálně amatérský, vůbec nebere v potaz např stavby nízkopodlažních bungalovů s šikmými střechami o malých spádech, případně koeficient zastavěnosti směrem k řadovce ( doufám že už žádné nebudou ) .. ale to je jedno. Řešil by to profesionálně připravený regulační plán
probíhá zajímavý soud
http://www.tvrtm.cz/developer-zada-po-jablonci-180-milionu-za-zmareny-projekt-id-2173.html
ob ec ho možná vyhraje ale dost ji to stojí.
O tom jaké má fadesa plány ukáže víc čtvrtek, co se týče Vás neberte mou poznámku jako útok ( byť jsem vás na brigádách v obci ještě neviděl ) spoustu věcí děláte určitě dobře, když ve čtvrtek ukrotíte své obvyklé emoce ze zastupitelstev, třeba se něco dozvíme

Komentář ze dne: 24.06.2009 11:56:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: A ještě dovětek
pan Hordějčuk je prskavka?? Chytá na první našlápnutí?? škoda že nemám čas a ta Květnice je trošku z ruky, přijel bych se podívat!! :-))))

Komentář ze dne: 24.06.2009 13:28:24     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Prskavka - to je pěkné. Furt lepší nadávka než to že nás tu někdo ve formuláři co přišel před hodinou e-mailem označil "banda nepříčetných magorů". Já reaguji spontánně proto, že tu jako jediný nejsem anonymně a jdu tak se svou kůží na trh...

Komentář ze dne: 24.06.2009 13:35:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
prskavka není nadávka !!!!!!!! Je to lepší označení než třeba cholerik.

Komentář ze dne: 24.06.2009 15:29:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
prskavka je přesná a fakt není nadávka ! A nadávek a horších než je banda nepříčetných magorů ... ještě schytáte a schytáme všichni. Podívejte se co schytal starosta. A někdy i docela po právu

Komentář ze dne: 24.06.2009 11:27:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr111 (@)
Titulek: Re: A ještě dovětek
K cemu by Fadese byla pohledavka dejme tomu 100 mil. za obci, kdyz ta ma na uctu 100 tis? Maximalne by si mohli vzit cisticku. Fadesa podle mne chce dnes hlavne zhodnotit ten pozemek tim, ze ho bude mit pripraveny ke stavbe. Mezitim se bud sama vyhrabe z nejhorsiho, nebo se to bude lepe prodavat nekomu dalsimu.

Komentář ze dne: 24.06.2009 15:40:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (K@K.com)
Titulek: Re: Re: A ještě dovětek
Presne tak, Fadesa chce pozemek pripravit pro stavbu se vsemi povolenymi a pak to prodat. A az se lidi budou chtit pristehovat do nove vybudovanych bytu na pozemku Fadesy, tak jim urcite udelame poradnou informacni reklamu jak to v Kvetnici vypada, aby si to rozmysleli a zbytecne neinvestovali svoje penize, tak jako my (bohuzel uz ale bude pozde cebtrum bude zastaveno nepatricnou zastavbou). Lide v novostavbach Fadesy nebudou mit kde brat vodu, splasky budou vytekat z baraku na pozemek, a az se budou chtit dostat z Kvetnice ven, tak budou muset letat.... Pratele starosta Sibriny, ten se k rozvoji obce umi postavit, mrknete na web Sibriny (www.sibrina.cz) a ctete jak se dela starostovani, jak se ma delat rizene rozvoj obce. Skoda, ze nas starosta toho nedela aspon do 10% pro rozvoj obce jako starosta Sibriny. Je krasne se divat na podminky pro investory, na zmeny uzemniho planu, proste stara se o obec ve ktere chce zit!!!

Jo a jeste k napadani referenda Fadesou, pravne je to ciste, nemaji zadnou sanci, otazky byly schvaleny pravnimi kancelaremi, nemaji zadny dopad na jejich podnikatelskou cinnost - proste neni mozne napdanout neco co se planuje a neni schvalene, otazky v referendu nezakazuji vystavbu, ale nastavuji regulativa. To by pak kdekdo mohl obec zalovat, ze chtel vystavet mrakodrapy a protoze je v uzemnim planu omezeni podlazi, tak nemuze a tak chce po obci nahradu skody - lidi opravdu premyslejte a hlavne rozhodujte o sve obci, kdyz nasi zastupci maji jine predstavy (skoda ze nas zastupuji, ale rozhoduji jinak nez chceme my). DIKY Karel

Komentář ze dne: 24.06.2009 22:52:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr111 (@)
Titulek: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Ono to není tak jednoduché. Když Fadesa pozemky kupovala, v územním plánu omezení, která tam teď chceme dát, nebyla. Příklad mrakodrapů tedy nesedí. Právní rozbor kanceláře JUDr. Petra Kužvarta je pěkná věc. Fadesa je ale zahraniční firma. Přes všechny problémy je to obrovský kolos s mnoha zkušenostmi, schopný najmout si ty nejlepší právníky. Určitě existují mezinárodní smlouvy o ochraně investic, na kterých by se mohli točit. Vzpomeňte si, jak dopadly všechny ty kauzy s Nomurou, CME atd. Různí ministři si na začátku taky byli jistí, že to nemůžou prohrát a měli k tomu právní rozbory.
Udělat případnému budoucímu komplexu negativní reklamu, mít v obci "areál duchů" a toutéž negativní reklamou si znehodnotit i vlastní nemovitosti mi taky nepřijde jako dobrý nápad.

Komentář ze dne: 25.06.2009 13:34:47     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Nojo, jenže CME a jiné finanční záležitosti je něco jiného. Tady se musí i zahraniční investor řídit českým právním řádem a příslušnými právními předpisy, zejména stavebním zákonem a územním plánem. V územním plánu jsou jisté formulace, že měla proběhnout rekonstrukce statku na nízkopodlažní budovy. A když pomineme rekonstrukci a zastupitelstvo řekne "Dobrá - zbourejte ty budovy, ale budou tu stát jen dvoupodlažní budovy jako všude v okolí", tak přes to nejede vlak. Stejně jako s tím, že v územním plánu je podmínkou další výstavby že investor udělá napojení na státní silnici směrem k benzínce Sibřina. Tak to musí investor udělat, protože je to taktéž v závazné části územního plánu. A dokud na to investor nepřistoupí, tak obec nedá souhlas v územním řízení. A je to také v souladu s územním plánem. Je to o dohodě, ta ale ještě nepadla a na prezentaci rozhodně nepadne.

Komentář ze dne: 25.06.2009 13:57:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr111 (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Souhlasim, pokud budeme trvat na dodrzeni vseho, co je v uzemnim planu, zadne riziko nehrozi. (Na to ale nepotrebujeme referendum.) Ja rikam, ze problematicka je budouci zmena uzemniho planu v neprospech Fadesy. To uz jim skutecne znehodnocujeme jiz provedenou investici. Rozumna dohoda je pochopitelne nejlepsi reseni teto situace.

Komentář ze dne: 25.06.2009 14:59:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
No a to je právě ten problém. Pokud Fadesa v čemkoli nedodržuje stavební zákon, územní plán případně další platné předpisy tak je referendum akorát balast který situaci vyhrotí do maxima zejména poté co první otázka zcela jasně obsahuje specifikaci REZIDENCE FLORES a otázka třetí ZAHRADY KVÉTNICE. No a mezitím je změna regulativů obce o kterých fakt nikdo nepřemýšlel když to psal.
To co tady uvádi pan Hordejčuk je prostě zásadní nepravda, toto není o systému ale o Floresu a Zahradách a tudíž je to žalovatelné

Komentář ze dne: 26.06.2009 00:20:20     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Změnu regulativů jsme připravovali ve spolupráci s právníkem. A přemýšleli jsme o tom a konzultovali s lidma přes územní plánování. Pane chytrej nebo co jste zač že to kritizujete ani se neumíte podepsat. Tak se sem přihlašte a napište jak by to mělo podle vás být. Pomozte s tím obci. A nebo umíte jenom v diskusi plácat nesmysly a nesmyslnou kritiku? Napište co je žalovatelné, když k tomu udělala právní rozbor renomovaná advolkátní kancelář že ne. Vy jste právník? Nebo odborník na územní plánování? A jste vůbec z Květnice?

Komentář ze dne: 26.06.2009 11:49:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
ojojoj pan Prskavka zase prská.

Jsem z Květnice a to o poznání déle nez vy, pokud to jde snažím se pomoci a o regulativech opravdu lecos vím.
Co se týče žalovatelnosti je to pouze moje laická teorie, nicméně znám chování zahraničních investorů ve vnitřní praze a můžu vám říct že jdou za svým cílem velmi tvrdě. a bývají úspěšní....bohužel.
Co se týče vašich invektiv aspoň vidíte proč tady spoustalidí zůstává v anonymitě, chováte se jak paša, urážíte atd. nevím jestli plácám nesmysly a stejně nesmyslná je i má kritika, věřte tomu, že jsem pouze chtěl vnést do diskuse názor a nebyl jsem vůči nikomu agresivní. Na rozdíl od vás.
Ona tato diskuse je takovou sociální sondou, která se bude lidem hodit až půjdou volit do obecního zastupitelstva.
Mimochodem jeden námět pro všechny : Má se stavět školka, co kdybyste udělal na webu foch kde by mohli lidi nabídnout pomoc ( finanční, pracovní, zbytkový materiál ) obec na tom není nijak růžově a třeba to bude příležitost jak zahájit program květnického usmíření. Já přispějua když se tam potkáme tak vám i sdělím svou utajovanou identitu

Komentář ze dne: 26.06.2009 14:01:37     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě dovětek
Dobrý den,

chování investorů u nás bude jenom takové, jak jim to jejich protistrana dovolí. Takže pokud dá zastupitelstvo do podmínek smlouvy Fadese příslušné věci tak to je jednací pozice.

Co se týče Vás a Vaší znalosti regulativů, tím i územního plánování, proč jste na veřejných zasedáních nepožadoval zhodnocení ÚP, které už dávno mělo proběhnout podle zákona a jistě by pomohlo tomu, aby byl ÚP lepší? K regulativům které jsme my navrhli se stavíte odmítavě - údajně dle napadnutelnosti investorem, ale nemáte k tomu jediný relevantní argument - sám říkáte že je to jenom Vaše laická teorie. Tak nenapadejte naše snažení, které je právně podloženo. Vy souhlasíte s výstavbou 14ti 4 a 5 podlažních domů? (Vím, ve slovníku Česko - Španělském je že 4 podlažní dům = patrový dům)... Zkrátka 6. změna územního plánu se bude týkat jen regulativů, nyní je ve fázi přípravy zadání, tak přijďte na nějakou schůzku na obci se svými cennými znalostmi v tomto oboru.

Školka na webu ano. Už jsem si zvykl, že v mnohém tyto stránky suplují obecní. A je to také jejich cílem. Dám sem to co je k projektu školky zatím dostupné. Řekněme hned začátkem příštího týdne. K Vašemu návrhu ke školce bych měl ale ještě připomínku; bude montovaná, na klíč, k čemu by byl pracovní a zbytkový materiál?... Na brigády jsem minulý rok moc nemohl, jelikož jsem dodělával rekonstrukci domu tchýni ale taky jsem 6 hodin krvavě rybářům zaplatil. A letos jsem byl v dubnu, hrabal listí a 30.5. jsem se velkou měrou podílel na dětských závodech, zatímco ostatní rybáři si dělali brigádu a předem si odsouhlasili, že dětské závody se do brigád nepočítají...

Nemyslím si že bych se choval jako paša. Jsem přístupný jakémukoliv konstruktivnímu návrhu. Jen mě unavují nikam nevedoucí anonymní diskuze.

Komentář ze dne: 26.06.2009 15:05:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: finito
za školku díky. S tou pomocí to bylo myšleno takto : Na klíč je jen budova , už i založení musí udělat obec a potom nastávají pakárny typu oplocení chodníčky, terasa , trávník ... a na to asi nebudou kačky. A kdyby se začalo po kousku něco sbírat už teď, třeba by z toho v závěru něco vypadlo

Komentář ze dne: 26.06.2009 15:34:39     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: finito
Ale jo, to je dobrý nápad. Mne zrovna včera napadlo, že bychom už teď mohli udělat pěkný mostek přes výmolu pro snadnější průchod od autobusové zastávky u řadovek na louku kde má být školka. Kus tesařiny taky zvládnu, tak lets go! Doufám že bude příležitost se zastupitelstvem se domluvit, aby se sehnaly někde trámky, já klidně i naprojektuju samonosnou konstrukci a můžem začít.

Komentář ze dne: 26.06.2009 11:00:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ludvik (luda@gmail.com)
Titulek: k představení projektu Fadesa
Z článku Českého rozhlasu:

Ve Španělsku má pokles stavební výroby příčinu v úpadku stavební a hypotéční firmy Martinsa-Fadesa, která zabírá polovinu místního trhu s nemovitostmi a má v Evropě řadu filiálek. Firma upadla do platební neschopnosti vůči bankám podobně jako americké společnosti Fannie a Freddie, protože se zákazníci stále více zpožďovali s platbami. Odhaduje se, že dluh vůči bankám dosáhl už úctyhodných sedmi miliard eur, ale přesné číslo není známo. Část tohoto dluhu může totiž Martinsa-Fadesa mít vůči svým filiálkám v tuzemsku i v cizině. Společnost zatím o výši svých dluhů žádné informace veřejnosti nesdělila. Věřitelé, tedy banky, podaly žádost na konkurs firmy, což soud tento týden přijal. Možná i pod vlivem otřesů na madridské burze, které místní tisk označil za velmi prudké a přisoudil jim šestý stupeň na Richterově stupnici. Podle platných španělských zákonů budou nemovitosti firmy nyní po dvanáct měsíců obstaveny a potom spadnou do klína bankám.

Martinsa-Fadesa se brání tvrzením, že její nemovitosti mají hodnotu jedenácti miliard eur, z čehož větší část tvoří pozemky. Věřitelé však kontrují, že je těžké hovořit o hodnotě pozemků, která je fiktivní, neboť od začátku roku se nemovitosti prodávají málo.

Komentář ze dne: 05.07.2009 21:40:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr111 (@)
Titulek: Re: k představení projektu Fadesa
Toto je velmi stará informace. Dne 16.6.2009 jsem do diskuse psal novější.

Komentář ze dne: 05.07.2009 21:43:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr111 (@)
Titulek: Re: Re: k představení projektu Fadesa
Tedy vlastně do "Knihy návštěv"


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového uživatele!

Personalizace
Novinky
04.10.2019: Návrh doplnění darovací smlouvy na VO

Návrh doplnění darovací smlouvy na VO z 30.9.2019 najdete v článku: ZDE.



05.04.2019: Stanovisko k výzvě k příspěvku na dokončení VO

Stanovisko k výzvě k příspěvku na dokončení VO v lokalitě KII zaslané obcí dne 28.3.2019 najdete v článku: ZDE.



Lampionový průvod 2010 - 2
Z lampionového průvodu s ohňostrojem 14.11.2010
zobrazení: 4285
známka: 0
Anketa
Souhlasíte se zněním Darovací smlouvy tak jak byla připravena pro spoluúčast na financování veřejného osvětlení?


Celkem hlasovalo: 24038
Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      
Přesný čas


Svátky
Dnes je 26. 04. 2024
Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server