Hlavní menu
Vyhledávání
Nejkomentovanější

Databáze je prázdná!


Nejčtenější články

Neexistují vhodná data!

Informace
WWW.KVETNICE.INFO
Nezávislý informační portál Květnice

Počítadlo přístupů
návštěvníků zde bylo

Správa obsahu:
Tomáš Hordějčuk

Layout & Customize
©2008-2009
TOPAZ SOFTWARE


Statistiky přístupů

Denní graf
0-1hod.: 45 přístupů1-2hod.: 59 přístupů2-3hod.: 19 přístupů3-4hod.: 56 přístupů4-5hod.: 26 přístupů5-6hod.: 35 přístupů6-7hod.: 36 přístupů7-8hod.: 31 přístupů8-9hod.: 13 přístupů9-10hod.: 63 přístupů10-11hod.: 95 přístupů11-12hod.: 90 přístupů12-13hod.: 73 přístupů13-14hod.: 86 přístupů14-15hod.: 77 přístupů15-16hod.: 55 přístupů16-17hod.: 102 přístupů17-18hod.: 31 přístupů18-19hod.: 0 přístupů19-20hod.: 0 přístupů20-21hod.: 0 přístupů21-22hod.: 0 přístupů22-23hod.: 0 přístupů23-24hod.: 0 přístupů
Prům.
55.1
Max.
102
Měsíční graf
Úterý 05.03.2024: 1355 přístupůStředa 06.03.2024: 1355 přístupůČtvrtek 07.03.2024: 753 přístupůPátek 08.03.2024: 1027 přístupůSobota 09.03.2024: 1268 přístupůNeděle 10.03.2024: 1404 přístupůPondělí 11.03.2024: 2133 přístupůÚterý 12.03.2024: 1518 přístupůStředa 13.03.2024: 1396 přístupůČtvrtek 14.03.2024: 1273 přístupůPátek 15.03.2024: 1133 přístupůSobota 16.03.2024: 2040 přístupůNeděle 17.03.2024: 1018 přístupůPondělí 18.03.2024: 962 přístupůÚterý 19.03.2024: 2082 přístupůStředa 20.03.2024: 611 přístupůČtvrtek 21.03.2024: 1159 přístupůPátek 22.03.2024: 1369 přístupůSobota 23.03.2024: 806 přístupůNeděle 24.03.2024: 1093 přístupůPondělí 25.03.2024: 1072 přístupůÚterý 26.03.2024: 1069 přístupůStředa 27.03.2024: 1862 přístupůČtvrtek 28.03.2024: 992 přístupů
Prům.
1281.3
Max.
2133
123456789012345678901234
Na Webu: 57 uživ.

Počasí na 4 dny

Komentáře

ke článku: Občanská sdružení se DISTANCUJÍ od prezentace „Rezidence Flores“
ze dne 25.06.2009, autor článku: administrator

Komentář ze dne: 25.06.2009 16:01:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek:
souhlasím ! Michal

Komentář ze dne: 25.06.2009 16:16:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: To je ale p*čovina!!!!
i studenti teologie studovali marxismus, aby věděli jak a proti čemu bojovat!!! Proč tam v klidu nejít nevyslechnout optimistické bláboly Fadesy a sesbírat argumenty proti??? No možná by také pomohlo kdyby se nějaký člen OS demostrativně upálil na pozemku Fadesy!! :-))))

Komentář ze dne: 25.06.2009 16:40:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: To je ale p*čovina!!!!
Termín populismus označuje získání přízně bez ohledu na podstatu problému , platil by v případě, že by fadesa nabízela učastníkům chlebíčky zdarma nebo nějakou jinou formu motivace podpory jejich projektu.
Toto se zatím nestalo, zato banda revolucionářů napsala pamflet tučným písmem.
Ještě pořád hlasuji proti fadese.... ale tento článek mě dost znechutil. Na prezentaci půjdu protože si umím názor udělat sám a nepotřebuju návod jak se mám chovat. Fadese nic nedaruju, ale o sdruženích po souhrnným názvem " Zaplaťte naše omyly zvané Flipperstav .........si nadále myslím svoje

Komentář ze dne: 25.06.2009 21:22:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
jeden z mála rozumných názorů!!! Pan Hordějčuk asi moc obchodních jednání nezažil, tímto krokem ukázal, že sdružení má strach si jít třeba jen poslechnout názor protistrany!! A tím vlastně nahrál na smeč Fadese a ulehčil jí vyjednávací pozici!! Ale graficky to má provedené hezky, připomělo mi to nástěnky SSM nebo uličního výboru!!

Komentář ze dne: 25.06.2009 22:16:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Souhlasim, ze bojkot prezentace je nesmysl. Na druhou stranu, pan Hordejcuk dela hodne zasluznou praci. Nejde jen o grafiku. Jsou tady informace, mapy, uzemni plany a nakonec i prostor pro tuhle diskusi. Myslim, ze malokdo v Kvetnici se pro obec takhle snazi. Uroven serveru je, na to ze jde o amaterskou praci, vyborna.

Komentář ze dne: 26.06.2009 01:05:17     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Toť Váš názor. Náš názor znáte taky. Ale díky za slova chvály, zdá se že se tohle nenosí - něco pochválit. Těším se na okamžik, až se budeme moct zabejvat jinýma příjemnýma věcma pro to aby tu bylo něco hezčího a lepšího, např. shánění dotací na silnici, chodník nebo veřejný osvětlení. A na web budu moct přidělat interaktivní mapu, kterou slibuju už asi rok a taky webkameru. Ale když se tu zatím řeší jen průsery se základním fungováním obce...:(

Komentář ze dne: 26.06.2009 08:50:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - z (z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Já myslím, že pochvaly se nosí. Dnes je den vysvědčení, takže jedno ode mne : za web a informace na něm velká jednička a pochvala třídního učitele, za chování na schůzích obce dva mínus ( motivačně, jinak by to bylo za tři ), za zbytečné útoky na starostu třídní důtka. Ale celkově : PROSPEL

Mimochodem měli jste tam jít, bylo to poučné !!!


Komentář ze dne: 26.06.2009 00:32:36     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Aby to bylo uvedeno na pravou míru - Prezentaci jsme nepotřebovali vidět, jelikož jsme ji měli možnost prostudovat a seznámit se s ní v řadě dokumentů a z jednání zastupitelstva s F. Co s tím mají společné obchodní jednání? Jaký strach. Co to melete? Už u toho počítače tolik nepijte. Taky nejsem žádný velitel, to rozhodnutí jsme udělali společné. ˇučastnili jsme se až diskuse. Chtěli jsme prezentaci natočit ale bylo nám to znemožněno - prý je to autorská prezentace! To je p*čovina. Dokumentuji dění na obci ale tohle mě opravdu dostalo.

Komentář ze dne: 26.06.2009 00:56:25     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
A ještě si dovolím tvrdit kdože měl z koho strach? Když zástupce Fadesy přišel k naší jak Vy říkáte nástěnce SSM a snažil se nás poměrně dlouhou dobu asertivně přesvědčit že máme jít na prezentaci a že nemáme jejich prezentaci rušit, načež jsme jim asi 6 x zopakovali že náš distanc je pokojný a nikoho nepřesvědčujeme k tomu aby na prezentaci nešel - což by mimochodem byl nesmysl. A nevím jakou profesi děláte, ale asi nějakého obchodníka, takže o tom přemýšlíte asi s takovou lehkou profesionální deformací protože nechápu jakou vyjednávací pozici bychom tímto krokem měli F. ulehčit? My jsme s ní nevyjednávali. Ani nikdo na té prezentaci. Vyjednávat se s nima snaží zastupitelstvo, na svých soukromých jednáních za zavřenými dveřmi, ale ani jeden z cca 10ti důležitých požadavků zastupitelstva F. nerespektovala, pardon jeden ano, že tedy stavební činnost bude probíhat jen v určitém omezeném čase. Tak to jen tak na okraj s vyjednáváním s F.

Komentář ze dne: 26.06.2009 08:44:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
pane Hordějčuk pracuji již dlouhou dobu v oblasti výstavby (ne stavebnictví) již dlouhou dobu a opravdu je to asi deformace, ale možná Vám z jiné deformace unikají různé drobné souvislosti pro další postup vyjednávání. Vyjádřením bojkotu prezentace soupeře jste se zařadili na úroveň "uřvaného " uličního davu a né seriozního partnera pro další možnou spolupráci!!

Komentář ze dne: 26.06.2009 10:24:40     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Ve vší úctě - na prezentaci jste byl? - u diskuse s Fadesou jste byl? Četl jste dokument - vyjádření obce k dokumentaci k územnímu řízení se svými požadavky vůči investorovi? Pokud odpovíte 3x NE, tak se není o čem bavit. Investor nehodlá vyjednávat v základních věcech ani se zastupitelstvem, ani s občany. Prostě představil svůj NÁVRH projektu a basta.

Komentář ze dne: 26.06.2009 11:26:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
2x NE jednou ano. Je vidět že vy jste ten typ jedince, který na jednání svojí arogancí a ješitností spojí veškeré účastníky bohužel proti Vám. I to je možná důvod proč starosta raději jedná s investorem místo toho aby Vás resp. OS přizval ke konzultacím!!

Komentář ze dne: 26.06.2009 13:12:29     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Nevím, jestli to, že nejsem ochoten snášet současné úskočné, podjaté a ignorantské jednání starosty je arogance. Koneckonců je to jenom Váš názor. Rozhodně to ale není důvodem, proč starosta jednal sám s investory, na to si každý, kdo do toho trošku vidí udělá svůj názor. Ale jaktože, když jste "člověk z jiného města", nejste agent investora, tak jak jste se dostal k materiálu zastupitelstva, který nebyl ještě zveřejněn?

Komentář ze dne: 26.06.2009 13:40:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
omlouvám se, myslel jsem přípomínky k územnímu plánu (na oficiálních stránkách obce cca rok 2008). Jak jsem psal možná se sešli 2 kohouti na jednom smetišti a pak máte vcelku smůlu. Starosta by musel být blbec aby si vás přibíral na jednání s investorem. Prostě co jste si zvolili to máte, když nejste sto se současným starostou rozumně komunikovat!! Zajímal by mě třeba názor starosty na Vás :-)))))))))))))

Komentář ze dne: 26.06.2009 23:31:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kvetnican (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
To chete tady tvrdit ze nejste z Kvetnice a jen tak myrnigs tyrnigs se zapojujete do diskuse cizi vesnice, jo? Tak to vypravejte jinde.

Komentář ze dne: 27.06.2009 10:33:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
je to snad zakázané??? Dokonce jsem i dříve popsal jakým "omylem jsem se dostal na stránky Květnice. :-)))

Komentář ze dne: 26.06.2009 00:43:55     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Nevím co sem motáte Flipperstav. Ten s tím nemá nic společnýho. A to že bylo použito jedno slovo, které přesně nevystihovalo vyjádření té věty - jaké byste použil vy? Nevím čím jsme se Vás dotkli, žádný názor jsme nikomu nevnucovali ani žádný návod. Jen jsme tím chtěli podnítit lidi přemýšlet o tom, jak absurdní ta situace byla - a to se povedlo. Jednalo se o ten problém, že vlastně starosta neodsunul prezentaci na jiný den, ne na čtvrtek, kdy bylo potřeba uskutečnit veřejné zasedání před prázdninami a probrat důležité body. Jako že jsme pak seděli na zasedání do 23:15...:( Ale zřejmě to vyhovovalo jeho záměrům, jak vyjít vstříc hádejte komu?

Komentář ze dne: 26.06.2009 08:54:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
k problému starosta: neznám ho stejně jako Vás, ale v současné situaci (z tohoto netu a oficiálního obce) je jasné, že vy dva se již v životě nebudete mít chuť dohodnout nebo spolupracovat a nedej bože si vyjít vstříc!! A to nahrává investorům. A myslíte si že je chyba pouze na jedné straně?? Osobně si myslím že nikoliv, i ten bojkot prezentace mojí osobu o tom 100% presvědčil. Berte to jako můj osobní názor bez snahy kohokoliv urážet.

Komentář ze dne: 26.06.2009 10:39:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - luba (luba77@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
nemá se psát "Pane Hordějčuku"? Je to pátý pád. Tzn. oslovujeme voláme.

Komentář ze dne: 26.06.2009 11:20:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
možná máte pravdu lingvisto :-)))

Komentář ze dne: 29.06.2009 08:20:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
vazeny jtr!
kdyz uz musis za kazdou cenu do nekoho rejpat, prosim, najdi si jine stranky, kde se diskutuje. Tady jde o vazne veci, my tady zijeme a obcanska sdruzeni supluji praci zastupitelstva. Nezdrzuj predstavitele sdruzeni, prosim, rejpanim pro tvoji zabavu. Jde o budoucnost obce a zamery sdruzeni podporuje vetsina obyvatel, protoze jsou vecne a prospesne. My ostatni obcane nemame cas se tim zabyvat tak detailne, travit tim desitky hodin, ale vis sam, ze podporujeme jejich snazeni ucasti a vysledky v petici, referendu.... protoze jde o nas spolecny zajem. Prosim, jeste jednou, nezdrzuj je osobnim napadanim a rypanim. Opravdu je to pro nas dulezite. Vrele diky za pochopeni. Michal. K.

Komentář ze dne: 29.06.2009 08:30:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
vážený Michal K. !
1. pokud to vadí, tak si to tu zablokujte
2. "My ostatní občané...." :-))) Zkus se podepsat 99 pragováků!!!

Komentář ze dne: 29.06.2009 10:13:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
zablokovat? já nemůzu zablokovat nic a i kdybych mohl, tak si myslím, ze bych to tak neresil. Znovu apeluji na Tvoji ohleduplnost k nám, kterí tu bydlíme a v jejichz zájmu sdruzení jednají. A podpora obcanu sdruzenim je videt i podle výsledku referenda kdy 285 obcanu souhlasilo s navrhem sdruzeni a jen 13 volilo v nekterych otazkach ne. Prosím, najdi si na rýpání pro zábavu stránky, které slouží pro zábavu a ne pro vázný důlezitý cíl mnoha obcanu.Díky. Michal.

Komentář ze dne: 29.06.2009 10:49:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
a co když uvažuji o koupi levného bytu pro děti blízko za Prahou??? A místo u rybníka není tal špatné!!!

Komentář ze dne: 29.06.2009 12:41:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bady (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
váš názor přesně odpovídá titulku...
Ale vážně, tahle debata nikam nevede, podívejme se na výsledky Referenda a je jasné co Květničané (ne)chtějí.

Komentář ze dne: 29.06.2009 15:27:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Tím spíš, prosím, nezdrzuj predstavitele sdruzeni, když je i ve Tvém zájmu, aby obec vzkvétala, zastupitelé jednali ve prospěch obce, developer dodržoval zákony, nové domy nebyly přehuštěné králíkárny bez dostatečného parkování... Doufám, že jsme si spolu vyjasnili Tvé i mé názory a že se v tom nebudeme babrat dál a dál. Fakt na to nemám čas. Moji prosbu víš, prosím, zvaž ji a nalož s ní jak uznáš za vhodné, je to samozřejmě Tvé plné právo. Michal.

Komentář ze dne: 29.06.2009 15:37:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
pokud se tam něco postaví nevím proč bych si tam nemohl koupit byt třeba pro děti?? Jako projekt mi to nepřipadá tak špatné!!

Komentář ze dne: 29.06.2009 18:20:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Tohle je pekna demagogie. Pan Hordejcuk tady povolil verejnou disusi. Psat sem tedy mohou vsichni, i neregistrovani prispevatele. Ze vy jste z Kvetnice je take jen vase tvrzeni. O zdrzovani nemuze byt rec. Nikdo na prispevky nemusi odpovidat, nikdo je nemusi ani cist. Podle vasi logiky ja muzu ted klidne rict, ze me zdrzujete. Pan, na ktereho reagujete, psal vzdy rozumne a k veci. Melo to hlavu a patu, na rozdil od toho, co jste vytvoril vy. Napr. vase interpretace vysledku referenda je uplny nesmysl. Nepochybne vyhrali stoupenci sdruzeni. Na druhou stranu vsichni vime, ze vetsina odpurcu vubec neprisla v nadeji, ze se nezucastni dostatek obcanu. Posledni poznamka - pohled zvenci nam muze jen prospet. V zajeti svych vasni nemusime byt vzdy objektivni.

Komentář ze dne: 30.06.2009 09:09:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
prosim, prectete si o cem jsme s jtr diskutovali, nez zacnete nekoho napadat. A k referendu, jak ho tedy interpretujete Vy podle Vas spravne? To me fakt zajima. Michal.

Komentář ze dne: 30.06.2009 09:26:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jtr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Ale Michale, kdo jenom napsal toto: "kdyz uz musis za kazdou cenu do nekoho rejpat, prosim, najdi si jine stranky, kde se diskutuje. Tady jde o vazne veci, my tady zijeme a obcanska sdruzeni supluji praci zastupitelstva. Nezdrzuj predstavitele sdruzeni, prosim, rejpanim pro tvoji zabavu. Jde o budoucnost obce a zamery sdruzeni podporuje vetsina obyvatel, protoze jsou vecne a prospesne. My ostatni obcane nemame cas se tim zabyvat tak detailne, travit tim desitky hodin, ale vis sam, ze podporujeme jejich snazeni ucasti a vysledky v petici, referendu.... protoze jde o nas spolecny zajem. Prosim, jeste jednou, nezdrzuj je osobnim napadanim a rypanim. Opravdu je to pro nas dulezite." Nevíš ??????????

Komentář ze dne: 30.06.2009 11:46:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Jak bych to mel proboha interpretovat? Kam myslite ze zmizeli vsichni starousedlici a ostatni starostovi priznivci? V minulych volbach ziskal, pokud me moje chaba pamet neklame, kolem 150 hlasu. Sdruzeni zastupuje jen cast Kvetnicanu, i kdyz nejvetsi. Jeho prority jsu starousedlikum nebo treba lidem z uplneho jihu obce docela ukradene.

Komentář ze dne: 30.06.2009 11:54:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - positif pipula (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
asi tam mělo být severu

Komentář ze dne: 30.06.2009 12:10:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je ale p*čovina!!!!
Melo tam byt jihu, odkud jsem i ja. Zajima me spis pole osazene jiz mesice zakladovymi deskami - Pervak, nez silnice v lokalite Za Mlynem. Ty bych jen nerad v budoucnu platil z obecniho rozpoctu. Uznavam ale, ze i sever muze mit sva specifika.

Komentář ze dne: 30.06.2009 12:37:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: re
AHA, takze se k vysledku musi pripocist 150 hlasu NE ktere starosta dostal ke zvoleni a pak hlasy za starousedliky, kteri nekam zmizeli, takze nesli k referendu a hlasy lidi z jihu, kteri jsou neutralni, protoze je dodrzovani zakonu nezajima.... To Vas urcite chaba pamet neklame, takhle to bude spravne podle zakona o referendu. To se mi ulevilo, ze tomu uz rozumim :)))))

Komentář ze dne: 30.06.2009 13:01:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: re
Uz jsem psal, ze vase prispevky nemaji hlavu ani patu. Referendum jste pochopitelne vyhrali a zadne hlasy se nemaji pripocitavat. Jen jsem rozporoval, ze vas podporuje 95% obyvatel. Asi to ale nepochopite.

Komentář ze dne: 30.06.2009 15:55:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: re
to fakt nepochopim, kdyz hlasovalo ANO celkem 285 oprávněných osob, tedy víc než 95% lidí, kteri se zucastnili referenda, tak jak to rozporujete zmizelymi starousedliky a 150 hlasy pro starostu? Prece je to porad 95% zucastnenych.

Komentář ze dne: 30.06.2009 17:01:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: re
95% zucastnenych to je. Neni to ale 95% obyvatel. Z tech co podporuji sdruzeni prisla k referendu vetsina. Proti nim umyslne neprisel skoro nikdo z tech rekneme 150, kteri podporuji starostu. Par lidi se dostavit nemohlo a ostatnim je to jedno.

Komentář ze dne: 30.06.2009 22:16:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal K. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: re
takze výsledek referenda interpretujete tak jak se Vám to hodí . Jelikoz skoro nikdo nehlasoval pro nazor, ktery zastavate, takze výsledkem je 95% odpovedi zucastnenych obcanu ktere se Vám vůbec nehodí, tak si z prstu vycucate cislo, kolik lidi by hlasovalo pro Vas názor, KDYBY prisli a hlasovali. Jste o 20 let zpátky!Ted už to takhle nefunguje. Lidi se jasně vyjádřili a narozdíl od Vašich čísel vycucaných z prstu má výsledek referenda zákonný rámec.

Komentář ze dne: 30.06.2009 23:27:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: re
Clovece, jeste naposledy se vam to pokusim vysvetlit, trebaze si od toho moc neslibuji. Starosta, vetsina zastupitelu a jejich priznivcu se refrenda proste neucastnili, protoze doufali, ze vas prijde o 50 min a referendum bude neplatne. Byla to strategie, ktera mohla mit urcitou nadeji na uspech. Kdyby tito lide hlasovali, stejne by vas neprehlasovali a zbytecne by vam zvedli ucast. Na druhou stranu, kdyby hlasovali, nemeli by jste 95%. Cisla jsem pochopitelne jen odhadoval, vysledky referenda nezpochybnuji a dobu pred 20 lety mi spis pripomina vase argumentace.

Komentář ze dne: 04.07.2009 11:33:50     Reagovat
Autor: [Thomas] - Tomáš Hordějčuk (thordej@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re
Tak a už se to proláklo, jakým podlým způsobem se snažil někdo ovlivnit výsledek referenda, tím že zmanipuloval lidi, kteří nepřišli k referendu, aby nedostalo 35% a tím nebylo platné. Ale nebylo to nic platné, protože lidi přišli. Tak teď si nestěžujte že 95% proti výstavbě tak jak je představena není relevantní procento. Měli jste se k tomu postavit férově a dostali byste skutečné procento pro a proti.

Komentář ze dne: 04.07.2009 20:50:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re
OK, tahle odpověď dává smysl. Já si ale nestěžuju, jsem neutrální. Jen jsem chtěl ty vaše počty poopravit, abyste se pak někdy (při jiné příležitosti) nedivili, že ti druzí jsou silnější, než jste si mysleli.

Komentář ze dne: 04.07.2009 23:53:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal.K.
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re
pane Hordejcuku,
tak nam pan neznamy zverejnil strategii pana starosty a casti zastupitelstva, to doplnuje uz verejne informace. Takze starosta a nekteri zastupitele presne vi, co chce vetsina obyvatel a nerespektuji to. Kdyz sdruzeni realizuji referendum (coz si umim predstavit, ze byla spousta casu a i penez na pripravu), tak napred starosta poslal chybne informace na ministerstvo a tim prvni termin referenda zneplatnil. Pak se snazil presvedcit zastupitele, ze se cely proces schvaleni referenda musi opakovat, misto aby informace jen doplnil a opravil. Tim se opet pokusil referendum zrusit, nebo alespon o pul roku oddalit. To se mu nepovedlo, tak se spolu s nekolika zastupiteli pokusili zmanipulovat cast lidi, aby k referendu nesli a to bylo neplatne pro neucast potrebne casti obcanu. Takze starosta viditelne nezastupuje zajmy vetsiny obcanu,o kterych presne vedel uz pred referendem, jak nam to pan neznamy jasne vysvetlil. Nelze starostu odvolat, kdyz viditelne nezastupuje zajmy vetsiny obcanu obce?????? Nejen ze nejedna v zajmu vetsiny obcanu, on dokonce aktivne brani zakonnym postupum ktere obcanum v takovych pripadech maji dat moznost ty zajmy projevit!!!!! diky.Michal


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového uživatele!

Personalizace
Novinky
04.10.2019: Návrh doplnění darovací smlouvy na VO

Návrh doplnění darovací smlouvy na VO z 30.9.2019 najdete v článku: ZDE.



05.04.2019: Stanovisko k výzvě k příspěvku na dokončení VO

Stanovisko k výzvě k příspěvku na dokončení VO v lokalitě KII zaslané obcí dne 28.3.2019 najdete v článku: ZDE.



Výstavba kanalizace Ke Slušticům 21.4.2008 - 7
Položení kanalizačních trubek
zobrazení: 3906
známka: 0
Anketa
Souhlasíte se zněním Darovací smlouvy tak jak byla připravena pro spoluúčast na financování veřejného osvětlení?


Celkem hlasovalo: 22969
Kalendář
<<  Březen  >>
PoÚtStČtSoNe
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Přesný čas


Svátky
Dnes je 28. 03. 2024
Svátek slaví Soňa, zítra Taťána

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server